Sok egyéb mellett az online hirdetési kampányok tervezése és végrehajtása is a digitális reklámügynökségek feladatai közé tartoznak. A magyar reklámügynökségek segítenek az ügyfeleknek megtervezni az online kampányokat, hogy azok minél hatékonyabbak legyenek. Az online hirdetési kampányoknak a közösségi médiában is fontos szerepük van, hiszen az emberek nagy része ma már a Facebookon vagy az Instagramon keresztül értesül az új termékekről és szolgáltatásokról.
A digitális reklámügynökségeknek kiemelt figyelmet kell fordítaniuk az ügyfélkapcsolatra is. A digitális reklámügynökségeknek a megrendelőkkel együttműködve kell dolgozniuk, hogy minél jobb eredményeket érjenek el. Az ügyfélkapcsolatok erősítése pedig kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek és további megrendeléseket adjanak.
A magyar reklámügynökségek között is egyre több olyan cég van, amely szakértői a digitális marketingnek. Az ilyen digitális reklámügynökségek előnye az, hogy a digitális világban járatosak és kellő szaktudással rendelkeznek a mai igények kielégítésében.