mobilemarketing

A mobilokra sokan csak úgy gondolnak, mint kapcsolat felvételre kifejlesztett információközlő eszközre, pedig ennél sokkal több. Ezt tökéletesen bemutatja a legújabb marketing ágazat, a mobilmarketing, ami passzív vagy épp aktív módon közvetíti mondandóját. A mobilmarketing célja a személyre szabott információközlés a vállalattól a vásárló vagy potenciális érdeklődő felé. A marketing ezen ágazata számos, eddig már jól ismert lehetőséggel él, mint például az sms vagy a képeket is továbbító mms, melyek kifejezhetik a vállalat kreativitását és egyediségét. Emellett beszélhetünk keresőmarketingről és ami a weboldalak besorolásáért felelős, mely pedig a weboldalak látogatottságát befolyásolja. Tehát látható, hogy számos érdekes területet érint a mobilmarketin, csak tudni kell, hogy mit és hogyan érdemes vele elérni.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás