Minden évben több ezer lelkes, fiatal és ambiciózus friss diplomás kerül ki a munkaerő piacra. Mindegyikük tele van álmokkal és tervekkel, és persze a vággyal, hogy megvalósítsa önmagát. Egyre többen szeretnének a digitális reklámügynökség világában dolgozni. De milyennek is kell lennie annak, aki egy sikeres digitális reklámügynökség csapatának szeretne a tagja lenni? Fontos az elszántság, a nyitottság és az állandó megújulás képessége (és vágya). Ugyanis az online hirdetések világában hihetetlen gyorsasággal változnak a módszerek és ezzel lépést kell tartani. A szórólapok és óriásplakátok ideje már lejárt, a jövő a digitális reklámügynökségek munkájában van. Lényeges az is, hogy szeressük a munkánkat, szeressünk emberekkel dolgozni és a határidők tekintetében legyünk nagyon pontosak és precízek. Az időzítés nem csak a munka során fontos, hanem magát a terméket is rendkívül fontos, hogy mikor kezdjük el hirdetni. Tudják ezt a nagy digitális reklámügynökség alkalmazottai, hiszen karácsony közeledtével például száz számra jelennek meg a sikerszerzők új könyvei.