Egyre több helyről hallom vissza, hogy bár hallottak a keresőoptimalizálásról, nem teljesen tudják mi az, de abban biztosak, hogy nekik is kellene ilyen a cégnél.
A baj csak az, hogy amikor nagy általánosságokban elmondom, miből is áll a kereső optimalizálás, a legtöbb helyen az a válasz, hogy hát ez semmi, ők is meg tudják csinálni, ezért miért fizetnének bárkinek.
Éppen ezért, szeretném elmondani, hogy egy teljesen alap szintű keresőoptimalizálás valóban nem igényel komoly agytevékenységet. Ahhoz viszont, hogy ez valóban jól működjön, tényleges előnyt tudjon jelenteni a konkurens cégekkel szemben, az egyszerűnek tűnő feladatot nagyon sok háttérismerettel kell kiegészíteni. Azokat ügyesen, észrevétlenül beépíteni és a megszerzett tudást hétről-hétre frissíteni, elvégre a keresők is folyamatosan változnak, folyamatosan változtatják azokat a szempontokat, amit figyelembe vesznek a honlapok megítélésénél és rangsorolásánál.
Tehát, egy ilyen szöveg, mint amit most is olvasnak, meglehetősen sok, rejtett, jó helyen elhelyezett elemet tartalmaz, melyek supportálják a főbb szavakat, amelyekre optimalizálunk, jelen esetben, a kereső optimalizálás szót.