A szellemi munka és a tudás minden korban kelendő és megbecsült volt. Nincs ez másként a mai világban sem. A legjobban kereső emberek rendszerint nem a hagyományos kétkezi munkát végzik, hanem többnyire valamilyen online térben vagy online világhoz kapcsolódó tevékenységet folytatnak. Az iskolapadból kikerült diákok, mivel szeretnének sok pénzt keresni, ami teljesen érthető, nagy számban választanak valamilyen online tevékenységet végző céget első munkahelyüknek. A marketinges szakma rendkívül népszerű a fiatalok körében, így ők sokszor pályáznak meg valamilyen pozíciót egy online ügynökségnél. A legtöbb online ügynökség pedig szereti felvenni a frissen végzett fiatalokat, mivel bennük még ott a lelkesedés, nyitottság és érdeklődés egy új szakma iránt, aminek viszont híján vannak, az a szakmai tapasztalat. Azonban, ha az online ügynökség gondoskodik a fiatalok megfelelő betanításáról és mindenben támogatják őket, akkor előbb utóbb teljes értékű, tapasztalt munkaerő válik belőlük. Említést kell tenni azokról az online ügynökség típusokról is, ahol nem bíznak érdemi munkát a frissen felvett gyakornokokra, hanem csak az általános, egyáltalán nem szakmai jellegű feladatokat kapják meg. Ebből persze nem profitál sem a gyakornok, sem pedig a cég.